Potrivit în mod special pentru Renault. Ulei de motor de înaltă tehnologie cu frecare redusă realizat prin tehnologie de sinteză. Previne depunerile nedorite, asigură o ungere fiabilă, protecție maximă și cea mai bună performanţă. Permite ungere rapidă a uleiului la motor și turbocompresorProprietăți - fiabilitate remarcabilă de ungere - penetrare rapidă a uleiului - proprietăți de protecție excelentă la presiune ridicată și la uzură - previne acumularea de depozite - curățenia remarcabilă a motorului - stabilitate optimă la îmbătrânire - garantează un consum redus de combustibil - testat pentru turbocompresoare și convertoare catalitice Clasificări şi specificaţii: ACEA C3 ∙ Renault RN 17
Caracteristici tehnice: Clasa SAE 5W-30 SAE J300 Densitate la 15°C 0,850 g/cm³ DIN 51757 Vâscozitate la 40°C 68 mm²/s ASTM D 7042-04 Vâscozitate la 100°C 11,8 mm²/s ASTM D 7042-04 Vâscozitate la -35°C < 60000 mPas ASTM D 4684 Vâscozitate la -30°C <=6600 mPas ASTM D 5293 Indice de vâscozitate 170 DIN ISO 2909 HTHS la 150°C >= 3,5 mPas ASTM D 5481 Punct de curgere - 39°C DIN ISO 3016 Pierderea la evaporare 10,6 % (Noack) CEC-L-40-A-93 Punct de aprindere 230°C DIN ISO 2592 Numărul total de bază 9,3 mg KOH/g DIN ISO 3771 Cenușă de Sulfat <= 0,8 g/100g DIN 51575 Număr de culoare 4,0 DIN ISO 2049
Domeniul de aplicare: Pentru toate motoarele pe benzină (cu excepția RS și Alpine), toate motoare diesel cu sau fără DPF începând cu modele după anul 2018. Potrivit pentru turbocompresoare și convertoare catalitice.
Mod de utilizare: Respectaţi prescripţiile de exploatare ale constructorilor de autovehicule şi de motoare . Se obţine efect maxim doar dacă este utilizat în stare neamestecată.
Ambalaje disponibile 1 L Art. nr. 21402 4 L Art. nr. 21403 5 L Art. nr. 21404 20 L Art. nr. 21399 60 L Art. nr. 21400 205 L Art. nr. 21401